Click here for Myspace Layouts

prIncEss

prIncEss

Sunday, 9 October 2011

dI 'SOUND' dIrEct !

bce je tajuk ni mesty korg da tau kn.. klau aq kene sound direct gler.. ngan ckgu pulak tu ! sbnrnyer bkn kene sound .. ckgu 2 just tegur je.. aq bkn nak malukn ckgu tu.. just nak tulis je entry ni wat peringatan kat diri sendiri .. spy x wat lg ..


mcm biase ptg jumaat klaz aq ade stf.. kebetulan subjek *** .. dan memang kbetulan jugaklaa klau mse tu juge yg aq slalu overslept.. haha.. nak wat camne.. ari jumaat memang best tdo.. syok je ! tup2 terlps klass..

esoknyer pulak,, ade klaz fzk ! fulamak,, klau yg ni memang salahaq kot.. haaha.. pdhal da set jam tpt kul 6.05 a.m.. da bgn da.. siap bg msj kat owg tu lagi.. xlama lps tu.. boleh pulak aq sambung tdo balik.. aiseygurl ! my fault laa ..

sabtu tu jugak kwn aq postlaa kat fb,, tanyer nape kiteorg xdtg sbb ramai sgt yg xhadir mse stf *** dgn fzk tu.. org da tanyer.. aq jwblaa.."overslept" yg len pon jwb gak .. jwb punyer jwb lama2 jd lawak x bertauliah.. tup2 ! jeng.. jeng.. jeng.. ckgu stf *** komen kat post.. dye cite psl pengorbanan ckgu nak wat klaz.. mse tu memang terase nyesal gler.. seram sejuk pon ade gak ! trus je anne say sorry.. xtau ar dye bce ke x ?

the best part is ade pulak yg jd FIREWORKS kat situ ! eh2,, firestonelaa.. huhu ~
xsyg kwn btul laa dak ni.. taulaa kiteorg salah.. xyah laa nak apikn sgt laa ea.. ape2 pon aku xmarah sgtlaa,, ade btul jugak ape yg dye ckp 2.. thankz psl komen tu.. aku hargai.. tp lau tulis kat post yg ckgu da komen takut jd len pulak..

langkah selamat,, aq suruh kwn Anne yg post tu.. DELETE je postnyer.. senang ! da xde spe tau,,bce n sibuk2 nak komen gak ! haha.. k laa bye ..

*MaafknSayaCikgu*
=(

No comments:

Post a Comment